Важливо!
Отже, можна зробити ще один важливий висновок для нашого дослідження: ІКТ-компетентність педагога ДНЗ - це певний рівень компетентності, що дозволяє оперативно орієнтуватися в ІКТ-середовищі, здійснювати пошук, оцінку, зберігання та використання отриманої інформації в навчально-виховному процесі ДНЗ.
Перша несприятлива тенденція - слабкість процесу комп'ютерного супроводу навчально-виховного процесу, що обумовлено проблемами економічного характеру.
Технічна оснащеність електронними засобами не відповідає реальним потребам освітнього процесу.
Отже, розв'язання проблеми формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах потужної інформатизації суспільства вимагає зміни вмісту існуючої системи підготовки педагогічних кадрів і створення сприятливих організаційно-педагогічних умов для впровадження сучасних
