Важливо!

03.10.2019

Отже, можна зробити ще один важливий висновок для нашого дослідження: ІКТ-компетентність педагога ДНЗ - це певний рівень компетентності, що дозволяє оперативно орієнтуватися в ІКТ-середовищі, здійснювати пошук, оцінку, зберігання та використання отриманої інформації в навчально-виховному процесі ДНЗ.


 Перша несприятлива тенденція - слабкість процесу комп'ютерного супроводу навчально-виховного процесу, що обумовлено проблемами економічного характеру.

 Технічна оснащеність електронними засобами не відповідає реальним потребам освітнього процесу. 


Отже, розв'язання проблеми формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах потужної інформатизації суспільства вимагає зміни вмісту існуючої системи підготовки педагогічних кадрів і створення сприятливих організаційно-педагогічних умов для впровадження сучасних

    

© 2019 Мандрівник Том, Вокзальна площа 1, Київ, 03031
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати