Компоненти ІКТ-компетентності вчителя

23.10.2019

Аналіз і порівняння різних підходів до розгляду структури ІКТкомпетентності (В.А. Адольф, М.А. Горюнова, А.М. Семібратов, А.А. Єлізаров, М.Б. Лєбєдєва і О.Н. Шилова, М.А. Холодна) дали підставу стверджувати, що поняття ІКТ-компетентності є багатокомпонентним. 

Однак, різні науковці виділяють різні структурні компоненти. 8 Згідно теорії В.В. Краєвського, у складі будь-якої компетентності можна виділити чотири загальні елементи:

  Мотиваційно-цільова складова - указує на наявність мотиву досягнення мети, готовність і інтерес до роботи, постановку і усвідомлення цілей діяльності. 

 Когнітивна складова - розкривається як наявність знань, умінь і здатність застосовувати їх в професійній діяльності; уміння аналізувати, класифікувати і систематизувати програмні засоби.

  Операційно-діяльністна складова демонструє ефективність і продуктивність діяльності, застосування на практиці набутих знань та вмінь. 

 Рефлексійна складова - забезпечує готовність до пошуку вирішення виникаючих проблем, до їх творчого перетворення на основі аналізу своєї діяльності, у зв'язку з тим, що об'єм знань та уміння не забезпечують необхідний розвиток потенціалу особи.

Зміст складових ІКТ-компетентності вчителя

Визначення(ідентифікація) 

Уміння точне інтерпретувати питання Уміння деталізувати питання Знаходження в тексті потрібної інформації, яка задана в явному чи неявному вигляді Ідентифікація термінів і понять Обґрунтування зробленого запиту 

Доступ (пошук) 

Вибір термінів пошуку з урахуванням рівня деталізації Відповідність результату пошуку запрошуваним термінам (спосіб оцінки) 

Управління 

Створення схеми класифікації для структуризації інформації Використання запропонованих схем класифікації для структуризації інформації 

© 2019 Мандрівник Том, Вокзальна площа 1, Київ, 03031
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати