Для вчителів

Аналіз і порівняння різних підходів до розгляду структури ІКТкомпетентності (В.А. Адольф, М.А. Горюнова, А.М. Семібратов, А.А. Єлізаров, М.Б. Лєбєдєва і О.Н. Шилова, М.А. Холодна) дали підставу стверджувати, що поняття ІКТ-компетентності є багатокомпонентним.

Цифрова культура педагога - вміння працювати з сучасною цифровою технікою і володіти сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями. Іншими словами сучасний вчитель повинен мати так звану ІКТ-компетентність. У поняття цифрової культури можна віднести володіння вчителем такими ІКТ-компетентностями:

Поняття «інформаційна грамотність» не можна розглядати без поняття «інформаційна культура». Інформаційна культура налічує тисячоліття. Початком її історії логічно визнати момент зміни формального відношення до сигналу ситуації, властивого тваринному світові, на змістовне, властиве винятково людині.

© 2019 Мандрівник Том, Вокзальна площа 1, Київ, 03031
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати