ВСЕ, ЩО Є ЦІКАВИМ ДЛЯ ТЕБЕ!
ЦЕ ДІЙСНО ЦІННО ТА ЦІКАВО! КОРИСТО ! ПРОФЕСІЙНО!
Для вчителя
Часто вчителі запитують: «Чи достатньо мені того, що я вмію запустити програму, зберегти свою роботу на дискові та роздрукувати її? Чи я вже є комп'ютерно-грамотним?». Проблему комп'ютерної грамотності не потрібно розглядати дуже вузько - використовувати комп'ютер та сучасні інформаційні технології лише в одній певній сфері. Мова йде насамперед про...
ІКТ - це інформаційно-комунікаційні технології. ІКТ спрощує методичну діяльність викладачів, що скорочує тривалість оброблення інформації, а отже прискорює розв'язання будь-якого питання.
Фактори сприяння більш активному і ефективному використанню ІКТ в дошкільному навчальному закладі
Тож, назвемо фактори, які можуть сприяти більш активному і ефективному використанню комп'ютерних технологій в дошкільному навчальному закладі: - великі дидактичні можливості комп'ютера; - наявність у продажу різноманітних програмних продуктів для навчання; - введення в планування режимних процесів дошкільного навчального закладу пропедевтичного...
ІКТ-компетентність вихователя
Вихователь - це єдиний фахівець-педагог в ДНЗ, що проводить не одне-два заняття, а володіє знаннями і методиками викладання всього спектру занять в дошкільній установі. Педагог дошкільного навчального закладу може впливати на дитину, а саме: виробляти вміння розрізняти позитивну інформацію від негативної; формувати соціально орієнтовні якості й...
Важливо!
Отже, можна зробити ще один важливий висновок для нашого дослідження: ІКТ-компетентність педагога ДНЗ - це певний рівень компетентності, що дозволяє оперативно орієнтуватися в ІКТ-середовищі, здійснювати пошук, оцінку, зберігання та використання отриманої інформації в навчально-виховному процесі ДНЗ.
Перша несприятлива тенденція - слабкість...
Список Джерел
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 1. Бєлкін A. C. Компетентність, професіоналізм, майстерність / A. C. Бєлкін. - Челябінськ : ВАТ «Юж.-Урал. кн. Видав.», 2004. - 176 с.
Ти!Рушійна сила !
Поняття «інформатизація освіти» пов'язується з широким упровадженням у систему освіти методів і засобів ІКТ. Методологічним фундаментом інформатизації освіти, як зазначає В. Биков, виступає, з одного боку, інформатика, а з іншого - розділи психолого-педагогічних наук і кібернетики, у яких досліджуються і розробляються комп'ютерноорієнтовані...





